Siirry suoraan sisältöön

Helpdesk

Helppoa palvelupyyntöjen vastaanottoa, käsittelyä ja hallintaa

Vastaanottoa ja tehtävien ohjausta

Onko palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten koko prosessi vastaanotosta tehtävien edelleen ohjaukseen, raportointiin ja laskutukseen toimiva?

Servus-Helpdesk on tehokas työkalu palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten vastaanottamiseen ja edelleenohjaukseen.

Vikailmoitusten vastaanottamiseen ja edelleenohjaukseen

Vastaanotat palvelupyynnöt ja vikailmoitukset puhelimitse, sähköpostitse, SMS-viesteinä tai WEB-lomakkeella.

Tehdyt toimenpiteet kirjataan vaiheittain.Tapahtumailmoitukset, raportoinnit ja tilastoinnit vastuuyksiköittäin ja kohteittain.

Ohjelmaan kirjaaminen on nopeaa ja jouhevaa, sekä pyyntöjen edelleen välittäminen käy sujuvasti

Tieto siitä;

  • Mistä soitto saapui?
  • Kuka soitti?
  • Mikälainen tehtävä on kyseessä?
  • Kenelle tehtävä välitettiin?


fiFinnish
Powered by TranslatePress
Servus
Evästeasetukset

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä parhaan mahdollisen käyttökokemuksen tarjoamiseksi. Evästeet tallennetaan selaimeesi ja ne auttavat meitä tunnistamaan sinut, kun palaat sivustolle. Ne myös auttavat tiimiämme ymmärtämään, mitkä verkkosivuston osat ovat sinulle mielenkiintoisia ja hyödyllisiä.